Regulamin sklepu internetowego SMYKOŁYKI
§ 1. Postanowienia wstępne
- Sklep Internetowy smykołyki.pl, dostępny pod adresem internetowym www.smykolyki.pl, prowadzony jest przez Fim Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Pięknej 15/83, 00-549 wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego podlegającego przez Sąd Rejonowy dla miasta Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000878028 o kapitale zakładowym 5 000 PLN, NIP 7010848215, REGON 381134521.
- regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego smykolyki.pl, zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu, akceptacja na produkty dostępne w Sklepie Internetowym smykolyki.pl, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez klienta sprzedaży ceny produktów, Dochodzenia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasad postępowania i rozpatrywania reklamacji.
§ 2. Definicje
- Konsument – osoba fizyczna będąca przedmiotem sprzedaży w ramach Sklepu, której przedmiotem nie jest bezpośrednio z jej działalnością działającą lub działającą.
- Sprzedawca – Fim sp. z oo z siedzibą w Warszawie przy ul. Pięknej 15/83, 00-549 wpisane do Krajowego Rejestru Sądowego podlegającego przez Sąd Rejonowy dla miasta Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000878028 o kapitale zakładowym 5 000 PLN, NIP 7010848215, REGON 381134521.
- Klient – każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Sklepu.
- Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna nie wnosząca żadnej dodatkowej, której ustawa stanowi podstawę prawną, dołączamy naszą własną działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
- Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym smykolyki.pl
- Umowa na odległość – umowa związana z Klientem w ramach standardowego systemu zawiera umowę na odległość (w ramach Sklepu), bez uwzględnienia obecności strony, z wyłączeniem jednego jednego lub rozszerzenia połączenia łączącego się na odległość do chwili zawarcia umowy.
- Regulamin – obowiązujący regulamin Sklepu.
- Zamówienie – oświadczenie złożone przez Klienta za pomocą Formularza Zamówienia i dążące bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
- Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
- Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający podłączenie Konta.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiającym złożenie Zamówienia, w sposób umożliwiający zastosowanie Produktów do Koszyka oraz określone warunki sprzedaży, w tym sposób dostawy i płatności.
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym występują wybrane produkty klienta do zakupu, a także możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w zależności od ilości produktów.
- Produkt – dostępny w Sklepie rzecz ruchoma/usługa przeznaczona do świadczenia Sprzedaży między klientem a Sprzedawcą.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawiera albo związek między Klientem a Sprzedawcą w ramach Sklepu.
§ 3. Kontakt ze Sklepem
- Adres Sprzedawcy: ul. Pięknej 15/83, 00-549 Warszawa.
- Adres e-mail Sprzedawcy: info@smykolyki.pl.
- Numer telefonu Sprzedawcy: +48 512 003 040.
- Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 66 1140 2004 0000 3602 8233 5035.
- Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomoc adresów i numerów połączeń wspólnych w rozwiązaniu paragrafie.
- Klient może porozumiewać się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach 10:00 – 17:00.
§ 4. Wymagania techniczne; zagrożenie
- Producent dołoży usługi, aby korzystać ze Sklepu Internetowego był dla użytkowników Internetu z wykorzystaniem wszystkich powszechnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz połączenia internetowego. Minimalne wymagania techniczne dotyczące korzystania ze Strony Internetowej Sklep do przeglądarki internetowej w wersji co mniejszej Internet Explorer 11 lub Chrome 66 lub Firefox 60 lub Opera 53 lub Safari 5 lub nowszych, z obsługą języka Javascript, akceptującą pliki typu „cookies” oraz połączenie internetowe o przepustowości co mniej 256 kbit/sa także aktywne konto elektroniczne. Strona Internetowa Sklepu jest responsywna i dynamicznie dopasowuje się do każdej rozdzielczości ekranu.
- Dostawca oświadcza, że publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług umożliwiających ustalenie, które mogą zostać zwróceni do klienta i ograniczone dane klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego klienci powinni zastosować standardowe środki techniczne, które zminimalizują się w górę. W celu zastosowania programów antywirusowych i identyfikacji tożsamości z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do klienta z prostym o udostępnienie mu obsługi języka.
§ 5. Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym systemie operacyjnym przez prawo nie ponosi odpowiedzialności za działanie w tym czasie w połączeniu ze Sklepem stacjonarnym, niedozwolonym dla osób lub niekompatybilności Sklepu z infrastrukturą klienta.
- Przeglądanie asortymentu Sklep nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówienia przez klienta na podstawie się w asortymencie Sklep może być albo po założeniu Konta zgodnie z przepisami dotyczącymi produktów § 6 Regulaminu albo przez podanie dodatkowych danych osobowych i adresowych umożliwiających tworzenie Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do rozliczenia przez Klienta składającego się cena za Produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, opłaty i usługi pocztowe), którego Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w czasie obliczania związania się Umową woli Sprzedaży.
- Tworzona jest funkcja umożliwiająca uruchomienie działania, która umożliwia prawidłowe działanie Sklepu, w tym wymagany klient od obsługi ingerowania w zawartości Sklepu lub jego elementów technicznych, w tym od dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zabronione jest używanie Sklepu do celów innych niż jego przeznaczenie, w tym w celu rozsyłania spamu, działanie na stronach internetowych Sklepu pomocniczego działalności, reklamowej, ograniczaj itp.
§ 6. Zakładanie Konta w Sklepie
- Aby dodać Konto w Sklepie, należy wprowadzić formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie danych: adres poczty e-mail, hasło dostępu oraz akceptć regulamin Sklepu i Polityki Ochrony Danych Osobowych Sklepu. Poprzez rejestrację Klient zawiera ze Spółką podstawową o świadczenie usług drogą mającą za przedmiot tworzony przez Spółkę konta Klienta w Sklepie.
- Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
- Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i ustanowionych w formularzu rejestracji.
- Klient ma możliwość w każdej chwili, bez wpływu i wpływu ponoszenia z tego tytułu, aby otrzymać opłatę Konto poprzez dodanie odpowiedniego efektu do sprzedaży, w celu połączenia połączenia elektronicznego lub pisemnie na adres podany w § 3.
§ 7. Zasady składania Zamówienia
W celu składania zamówień należy:
- wybierz produkt przeznaczony dla odbiorców Zamówienia, a następnie użyj przycisku „Koszyk”
- zaloguj się lub oprogramowanie z możliwościami oprogramowania Zamówienia bez rejestracji;
- jeśli wybrano możliwość zastosowania Zamówienia bez rejestracji – formularz zamówienia za pomocą wpisywania danych (imienia, elementu, adresu e-mail, adresu) odbiorcy Zamówienia, osobno do składania zamówień i realizacji Zamówienia oraz adresu, który ma nastąpić dostawa Produktu (o ile jest na innym niż adres wyższego zamówienia); Jeśli wybrano możliwość korzystania z Zamówienia po zalogowaniu się – formularz zamówienia poprzez wpisanie danych (imienia, dostawcy, adresu) odbiorcy Zamówienia, dokładne wykonanie i realizację Zamówienia oraz adres, który ma powstał Produktu (o ile jest na inny niż adres złożonego Zamówienie ) – w przypadku jeśli ww. dane nie były podane przy zakładaniu Konta;
- dowód na istnienie produktu,
- wpisz dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia;
- Zaakceptuj Regulamin oraz przyjęcie wiadomości Polityki Ochrony Danych Osobowych Sklepu oraz Informacji o prawie odstąpienia od Umowy Sprzedaży,
- Pobierz przycisk „Zamawiam i płacę” oraz potwierdzenie Zamówienia,
- wybierz jeden z stosowanych sposobów płatności iw trybie od sposobu płatności, opłacić Zamówienie w określonym terminie, z zastrzeżeniem § 8 pkt 3.
§ 8. Oferowane metody dostarczania oraz płatności; kody rabatowe
- Metodą dostawy zamówionego Produktu, stosowaną przez Sklep, jest przesyłka kurierska.
- Klient może korzystać z metod płatności:
- Płatność przelewem na konto Sprzedawcy;
- Płatności online;
- Karty płatnicze:
– Wiza;
– Visa Electron;
– MasterCard;
– Elektroniczna karta MasterCard;
– Mistrzu.
- Szczegółowe informacje na temat dostawy oraz akceptowalnych metod płatności na stronach Sklepu. Podmiotem objętym obsługą płatności online jest Blue Media SA
- Klient może otrzymać kod z kodu rabatowego, odbiorcę od Sklepu lub od innego podmiotu, który dokonał zakupu kodów rabatowych dla swoich Klientów, upoważniającego do otrzymania rabatu w Sklepie.
- Szczegółowe informacje na temat dostawy oraz akceptowalnych metod płatności na stronach Sklepu.
- Kody rabatowe określają okres ważności, w czasie którego Klient może skorzystać z oferowanego rabatu. Kod rabatowy nie może być włączony z innym kodem rabatowym oraz innymi promocjami, przecenami bądź wyprzedażami chyba, że regulamin danej promocji stanowi inaczej. Po ocenie daty ważności kodu rabatowego, skorzystanie z kodu rabatowego jest niemożliwe.
- Sprzedawca zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu, jakiego użył konsument, chyba że konsument sam się na inny sposób zwrotu, który nie doszedł do niego z dodatkowymi kosztami.
§ 9. Zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży
- Informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu niestanowiącego oferty sprzedaży w ramach Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie klientów do zawarcia umowy sprzedaży.
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Sklepie zgodnie z § 7 Regulaminu. Złożenie Zamówienia stanowi złożenie Sprzedaży przez usługi klienta
- Połączenia z zamówieniami, sprzedawca przesyłania na platformie przez klienta adresu elektronicznego systemu jego oprogramowania. Jeśli po potwierdzeniu zamówienia zewnętrznego (lub zewnętrznego z nim), sprzedawca prześle na komunikację przez klienta adres sterowania kontrolą komunikacji o wykonanie zamówienia do realizacji do takiej informacji o wykonaniu zamówienia jest świadczeniem o świadczenie usług, o której mowa w § 9 ust. 2 powyżej i z jego otrzymania przez klienta zostaje stała umowa sprzedaży.
- W przypadku wyboru przez klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych lub płatności kartą płatniczą, Klient ma obowiązek wykonania płatności w ciągu 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy Sprzedaży – w razie umowy Sprzedaży rozwiązuje się automatycznie.
- Produkt zostanie wprowadzony przez Sprzedawcę w momencie zgłoszenia w jego opisie (z zastrzeżeniem ustępu 6 badania paragrafu), w sposób potwierdzony przez klienta podczas składania Zamówienia.
- Mechanizm terminu dostawy Produktu do Klienta (realizacji Zamówienia) liczy się – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności początku przelewu, płatności automatycznej lub karty płatniczej – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- Dostawa Produktu dotyczy wyłącznie Polski.
- Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, usługi i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu w aplikacji „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w trakcie obliczania przez woli związania się Umową Sprzedaży.
- Sprzedawca zastrzega prawo do wdrażania na bieżąco w zmianach cen produktów oraz do przeprowadzania i odwoływania różnych rodzajów akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Uprawnienie, o którym mowa w danym zdaniu, nie ma wpływu na Zamówienie złożone przed wprowadzeniem wprowadzenia w życie zmiany cen, warunki akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
- Promocje w Sklepie nie działają z innymi promocjami (w tym kodami, kuponami i kartami rabatowymi, wyprzedażą ani przecenami) chyba że regulamin danej promocji stanowi inaczej.
- W komunikacji z Klientem (np. w wysyłaniu wiadomościach z potwierdzeniem otrzymania zamówienia oraz z potwierdzeniem zawarcia zamówienia do realizacji) będzie oferować takie dodatkowe usługi, a Klient je zamówił). Jakie zamówienia będą pobierane koszty, które Klient zostanie poniesiony.
§ 10. Warunki reklamacji
- Producent ma standardowy klient rzeczy bez wad. Spółka jest stosowana wobec klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę wprowadzenia lub wezwania (rękojmia), zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.
- Sprzedawca w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych od odbioru zgłoszenia reklamacyjnego ustosunkuje się do reklamacji Klienta i sygnału go o sposobie postępowania.
- W rozpatrzeniu reklamacji przez Spółkę Klient powinien dołączyć Spółce reklamowany produkt lub produkty wraz z widocznym zakupem tego produktu (produktów) od Spółki oraz celu celu reklamacji.
- Klient nabywający produkt w celu określonym bezpośrednio z jego działalnością działającą lub działający (Klient nie będący konsumentem) ma prawo dołączyć reklamację stosownie do tego, co jest zgodne z przepisami prawa, przy czym odpowiedzialność Spółki z tytułu rękojmi za ograniczony produkt ogranicza się do konstrukcji, jaką Klient zapłacił Spółce za nabycie osobnego produktu.
- Działając na podstawie art. 14 ust. 1 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie systemu prawnego rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) /odr Komisja Europejska udostępniła platformę internetowego systemu rozstrzygania sporów użytkowników i użytkowników na wydajny (platformę ODR).
- 6. Firma nie udzielająca pomocy w celu uzyskania produktów.
§ 11. Prawo odstąpienia od umowy
- Konsument w terminie 14 dni może odstąpić od umowy Sprzedaży bez podania źródła.
- Bieg przebiega w ust. 1 zaczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osoby innej niż istota.
- W przypadku Sprzedaży zobowiązującej do przeniesienia własności wielu produktów, które dostarczają osobno biegnący termin w ust. 1 rozpoczyna się w dniu, w którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniego z Produktów lub w którym osoba trzecia inna niż jest i wskazana przez Konsumenta najwyższego w czasie ostatniej z rzeczy. W przypadku przypadku sprzedaży zobowiązującej do przeniesienia własności produktów dostarczanych partiami lub w częściach biegnących w ust. 1 rozpoczyna się w dniu, w którym Konsument wszedł w ostatnią partię lub część lub w której osoba trzecia jest inna niż określona i wskazana przez Konsumenta najwyższego w ostatniej partii lub części.
- Konsument odstąpić od zawarcia umowy, składając może sprzedać oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Do zachowania końca odłączenia od tego, aby tylko funkcjonować przez Konsumenta zwykłego przed tego końca.
- Oświadczenie może działać za pomocą specjalnej poczty, faxem bądź dzięki temu, że serwer na adres e-mail Pod warunkiem przestrzegania regulaminu oraz stosowania do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku przesłania przez Konsumenta drogą prostą, Kontroler śledzenia prześlenia Konsumentowi na platformie przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie dostarczenia o odstąpieniu od umowy.
- Skutki odstąpienia od umowy:
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość Uważono za niezawartą.
- W przypadku odstąpienia od uznania producenta obsługującego Konsumentowi, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania świadczenia Konsumenta o odstąpieniu od zawarcia, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy inny niż niezwykły sposób dostarczania oferowany przez Sprzedawcę.
- Zwrotu płatności sprzedawca wykonał przy użyciu takiej samej metody płatności, które zostały opisane przez Konsumenta zastosowania w dodatkowej transakcji, chyba że Konsument oryginalny zostanie na inne rozwiązanie, które nie będzie wiązało dla niego z dodatkowymi kosztami.
- Sprzedawca może wykryć ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które nastąpi wcześniej.
- Konsument ma wpływ na produkt Sprzedawcy lub osoby upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym nastąpiło od ustalenia sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego zachowaniem.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu.
- Konsument odpowiada tylko za zbieranie wartości produktu leczniczego z korzystania z niego w inny sposób niż było to konieczne do uzyskania właściwej cechy, cecha i działanie produktu.
- W przypadku, gdy ze względu na charakter Produktu nie może on zostać odesłany w zwykłej pocztą, informacja o tym, a także o kosztach zwrotu Produktu, będzie się pojawiać w opisie Produktu w Sklepie.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do zawarcia umowy sprzedaży:
- w celu wykorzystania jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub wykonaniaca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w którym dostarcza się rzecz dostarczania w zapieczętowanym urządzeniu, którego połączono z opakowaniem, które nie może zawierać ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeśli opakowanie otwarte po dostarczeniu,
- w które dostarczają jest rzecz pomocca szybkiegomu zepsuciu za pomocą krótkiego terminu przydatności do użycia,
- o świadczenie usług, jeśli wykonawca wykonał w funkcji usługi za wyraźną funkcję Konsumenta, który został poinformowany przez świadczenie, że po świadczenie usługi przez sprzedaż nastąpiło prawo odstąpienia od umowy,
- w celu dostarczania są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.
§ 12. Pozasądowe skutki rozpatrywania reklamacji i dochodzenia do uszkodzeń
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości przetwarzania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia do organów oraz zasady dostępu do tych procedur są dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników odbiorców, organizacji społecznej, ich zadań statutowych w zakresie ochrony konsumentów, Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej oraz pod przewodami adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
- Konsument zawiera przykładowe możliwości wynikające z pozasądowych metod analizy reklamacji i dochodzenia:
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do bezpośredniego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskami o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z umową zawartej ze Sprzedawcą.
- Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskami o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego dalszego sporu między Konsumentem a Sprzedawcą.
- Konsument może pełnić rolę pomocy w sprawie przyznanej sporu między nim a Sprzedawcą, podlegać również bezpłatnej pomocy powiatu (miejskiego) rzecznika lub organizacji konsumentów społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§ 13. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych klientów zbierających za pośrednictwem Sklepu jest Sprzedawca. Dane osobowe charakterne są zgodne z zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz ochrony danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz. U. 2018 poz. 1000).
- Dane osobowe klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu zbierane są w celu realizacji Sprzedaży, a jeśli klient wyrazi na to rzeczywisty – także w celu marketingowym.
- Dane są dostępne tylko w celu wykonania zobowiązań Sklepu wobec klienta oraz w celu przygotowania produktów i usług, które najlepiej sprawdzają się w potrzebach.
- Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest przyczyną, dostarczenie niepodawania danych w regulaminie danych osobowych w ramach umowy.
- Szczegółowe zasady ochrony danych osobowych zawarte w Polityce Ochrony Danych Osobowych Sklepu, stanowiącą integralną część Regulaminu.
§ 14. Postanowienia końcowe
- Zawierane przez Sklep zawierane są w języku polskim.
- W przypadku niedotrzymania przez złożenie wniosku Regulaminu, wpisania niepełnych lub nieprawdziwych danych, które wykonanie umowy sprzedaży jesteśmy uprawnieni do wspólnego wykonania zamówienia.
- Dostawca urządzenia do obsługi przez usługi w ramach Sklepu był na najniższym poziomie, jednak nie wyklucza możliwości czasowego zawieszenia połączenia Sklepu smykolyki.pl w związku z koniecznością rozszerzenia lub rozbudowy Sklepu.
- Indywidualne ustawienia komputera mogą włączyć konfigurację wizualizacji produktu na komputerze klienta a wyglądem produktu (kolor, wygląd itp.).
- Sprzedawca sobie zastrzega prawo do wprowadzenia zmian Regulaminu – zmiana taka nie może jednak być przeznaczona na Zamówienia założone przed wejściem w życie zmiany Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w przepisach mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w przepisach: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą drogą; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
Załącznik
WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy przyjąć i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adres: [nazwa inwestora]
adres do zwrotu: [ulica, miejscowość, kod pocztowy]
e-mail kontaktowy: [jeśli jest dostępny]
fax: [jeśli jest dostępny]
– Ja/My(*) zamierzam informować/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży recenzji rzeczy(*) umowy dostawy recenzji rzeczy(*) umowy o dzieło kolejne na wykonanie recenzji rzeczy(*)/ o wykonanie usługi (*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (formularz, jeśli tylko jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data :
(*) Niepotrzebne skreślić.